poniedziałek, 27 października 2014

Stojak Gęś na papier toaletowy

Stojak gęś na ręcznik papierowy 

Jeden z pierwszych projektów jakie wykonałem.
Początkowo miał być to stojak na  ręczniki papierowe, taki jak poniżej




( foto z archiwalnej aukcji Allegro: PANI GĘŚ - drewniany stojak na ręczniki papierowe koszt 45zł )


 Zwykle się okazuje że od przybytku głowa nie boli , ze stojaka na ręczniki powstał stojak na papier toaletowy do łazienki

 ... gęś w tym czasie wybrała się na spacer kiedy obmyślałem podstawę dla niej i mało nie uciekła

(foto i wykonanie S-Art)

Właściwie to ...bo co nie wykonam to spodoba się jednej z moich sióstr i odjeżdża
tak więc gęsi zdołałem zrobić jeszcze fotkę zanim się spakowała , zapomniała nawet kokardki jak u tej powyżej na ręcznik

Nie miałem wówczas możliwości wykonać okrągłej podstawy wykonałem prostokątną i wiele pojemniejszą oto efekt końcowy:
(foto i wykonanie S-Art)

Jak na jedną z pierwszych rzeczy które wykonałem byłem zadowolony, nie ustrzegłem się jednak błędów które mnie wtedy nie drażniły jednak teraz tak.

- Gęś powinna być przyklejona do podstawy (lub śrubka pokryta jakąś nakładka ozdobną ) 
a przy dziobie i ogonie zamiast rowków zwykły zarys farbą.

- Z całości i pomysłu jednak mogłem być szczęśliwy. 

Gęś pilnuje  12 rolek papieru toaletowego lub trzy rolki ręczników papierowych 
doskonale odnajdując się w kuchni czy naszej łazience !



Pozdrawiam S-Art ;)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarz z bloggera selawiart.pl