wtorek, 21 października 2014

Lampion - Stara Piwnica

Stara Piwnica - Lampion



Wychodząc z pracy spotkałem jednego z wielu moich znajomych.
Jak zwykle rozmowa toczyła się bardzo szybko bo każdy zmierzał już do samochodu gdzie Piotr wspomniał o moich artystycznych "występkach" i zapytał czy mógłbym zrobić dla niego rezerwację.

Nie zrozumiałem od razu dopiero nieco później wyjaśnił mi że ze swoja partnerką życiową prowadzą Pub muzyczny o nazwie "Stara Piwnica" tam też odbywają się wspaniałe imprezy i koncerty jakie można podejrzeć i śledzić na fb.gdzie jest wiele fotografii z różnych ewentów. Widać że lokal mojego kolegi swój klimat posiada i wyrabia sobie dobrą  markę, stając się numerem jeden w okolicy Czerwionki - Leszczyn.
Tak dobrze myślicie!. W mieście ,gdzie co roku odbywa się w okresie letnim festiwal Around The Rock 

Wracając do lokalu
Nie łatwo jest pozyskać sobie klientów.
Na palcach można by policzyć ilu klientów wybiera się na piwko do lokalu a ilu woli je wypić w zaciszu swojego mieszkania lub gdzie indziej hehe
Tych drugich jest znacznie więcej.
Kiedy jednak przychodzi weekend to lokal Piotra wypełnia się po brzegi i osoby chcące usiąść przy stoliku dzwonią rezerwując sobie stolik oczekując na koncert załatwionej przez niego kapeli. Kłamstwem byłoby gdybym powiedział że tak jest co tydzień.Jaki lokal stać aby co tydzień grały w nim zespoły ?
Jednak to co dzieje się na tę chwilę można znaleźć na fb.

Piotr dał mi wolną rękę abym wykonał dla niego rezerwację na stolik.
Było to dla mnie nie lada wyzwanie ( nigdy nie robiłem rezerwacji ) 1158 kliknięć "w lubię to" ma swoją wymowę.  .
Na tą rzecz spoglądać będzie wiele osób i nie chciałem pójść na łatwiznę, musiało to być coś oryginalnego.Wybrałem się więc do Pubu...

czytaj  więcej 
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarz z bloggera selawiart.pl