poniedziałek, 27 października 2014

Klatka schodowa Cz 4 - Drzwi do antersoli

Drzwi na Antresolę

Kolejnym etapem schodzenia w dół z remontem stały się również monumentalne drzwi wraz z okiennicami wychodzące na antresolę którą zostawię sobie na wiosnę. Tam bowiem mam zamiar wstawić mój stolik na kawkę jaki opisałem w wcześniejszej publikacji
Tak sobie założyłem ,że przy małych poprawkach mogę wstawić drzwi jakie uprzednio gruntownie odrestaurowałem :) .
Sposób pomalowania drzwi był już wcześniej ustalony
Zmieniając zupełnie ich kolor a tym samym tchnąłem w nie nowe życie dodając świeżości kontrastami jakie dominują w holu czyli pomarańczy, czerni i bieli.
Jak można zauważyć wokół drzwi są również odświeżone futryny które drzwiom dodają blasku.
Drzwi prezentują się okazale jednak jakość fotografii pozostawia wiele do życzenia.
(foto i wykonanie S-Art © )
(foto i wykonanie S-Art © )

...ale na tym nie koniec  w dolnej części brak szyby.., brak a może miejsce na nową ......?
Właśnie na co ? 

Minęło sporo czasu  poręcz metalowa, ale będzie taka...
foto,wyk  S.art
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarz z bloggera selawiart.pl