środa, 22 października 2014

Krzyżyk naścienny - Współczesny

Krzyżyk naścienny 

Krzyże  to moja ulubiona forma ekspresji i nadawana nowych kształtów barw i kolorów.
Symbolika takiego krzyżyka  pozostaje jednak taka sama o czym pisałem w w blogu zatytułowanym

Krzyżyk na szyję grafitowo - czerwony

Na fotografii poniżej przedstawiam wam serię krzyżyków w trakcie schnięcia które nazwałem mianem Krzyżyka naściennego - współczesnego.

(foto i wykonanie S-Art © )

 
Jak się dowiedziałem od pewnej pani która sprzedaje w sklepiku do którego wstąpiłem przejazdem podglądając sprzedawane tam krzyże dowiedziałem się ,że "młodzi"
szukają czegoś nowego w krzyżu aby ten nie był jedynie krucyfiksem ale też zdobił ścianę na swój sposób i wyróżniał się na niej.
Wziąłem sobie te uwagi do serca i tak powstała seria krzyżyków o różnym wykończeniu lecz tym samym kształcie.
Krzyż w nowej szacie ale zawsze o tyj samej symbolice i przesłaniu... 
Oto one :


                                                           Krzyżyk współczesny  Cedr 2
(foto i wykonanie S-Art © )



 Krzyżyk współczesny  Zieleń 2
(foto i wykonanie S-Art © )



 Krzyżyk współczesny Dąb
(foto i wykonanie S-Art © )



 Krzyżyk współczesny Machoń
(foto i wykonanie S-Art © )



Krzyżyk współczesny Złoto Brill
(foto i wykonanie S-Art © )



 
 Krzyżyk współczesny Machoń 3
(foto i wykonanie S-Art © )



Krzyżyk współczesny Palisander 3
(foto i wykonanie S-Art © )



Krzyżyk współczesny Rubin
(foto i wykonanie S-Art © )



Krzyżyk współczesny Złoto Brill Smugi
(foto i wykonanie S-Art © )  



 Krzyżyk współczesny Zieleń
(foto i wykonanie S-Art © )



Krzyżyk współczesny Złoto Brill Rustykalny
 (foto i wykonanie S-Art © )


Komentarze mile widziane ;)

 

2 komentarze :

  1. Witam, od dłuższego czasu szukam krzyża na ścianę z drzewa cedrowego. Kształt jak najbardziej mi odpowiada. Proszę o odpowiedź na maila czy są jeszcze dostępne? jeśli nie czy mogę liczyć na wykonanie takiego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry.Jest taka możliwość. W celu ustalenia szczegółów prosze o e-mail na selaviart.pl@wp.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarz z bloggera selawiart.pl