środa, 22 października 2014

Cyfry i numery na dom

Cyfry i numery na dom

 Kolejną rzeczą jaką chciałem spróbować była możliwość wykonania cyfr .Nadarzyła się okazja zrobienia ich dla kolejnej z moich sióstr, najmłodszej.

Długo zastanawiałem się nad  wykonaniem,doborem koloru , materiału, przeprowadzeniem wywiadu jak wygląda ściana domu, jaki jest jej kolor, konstrukcji dachu. Czy będzie to dach z okapem parterowy jak wysoki, jakiej długości, jak dalece wypuszczony aby sprawdzić jak ma się to do cyfr 4 i 7.  

Nie sztuką jest przecież wykonać cyfry i je sprzedać idąc na ilość, sztuką jest zrobić dobrze tym bardziej że hobbystycznie wykonuję takie rzeczy. Chciałem nawiązać do najlepszych.
Myślę że dałem radę ale to pokaże czas. Miałem pewność i doświadczenie w wykonywaniu tabliczek na dom  z nazwą ulicy czy samymi cyframi. Ale o tym w kolejnej części pt: Tabliczki na dom.
Dłubałem przy cyfrach przez pięć dni.Od zaprojektowania do wykonania.
Po pracy zawodowej oczywiście.

Postanowiłem że cyfry siedem i cztery  zrobię na złoto a samo wykonanie z efektem postarzenia .

Oto efekt :

(foto i wykonanie S-Art © )

Praca z drewnem klejonym jest przyjemna i miła w obróbce jednak powierzchnia drewna pije jak smok preparat gruntujący i zabezpieczający przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi i sinieniem.
Efekt końcowy - lakier.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarz z bloggera selawiart.pl